Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy.

Sivu: 1 2 3 4
Jussin biisit vs. Teemun biisit (Luettu 5203 kertaa)
Sannis

Jussin biisit vs. Teemun biisit
01.01.2005 - 20:57:03

Kuulostaapas julmalta kamppailulta Juustoinen.

Ei, mutta tällanen idea iskostui vain päähäni ja ajattelin nyt sitten toteuttaa sen.  

Eli, mitkä ovat mielestänne Jussin tekemien biisien hyviä ja huonoja puolia? Entä Teemun tekemien? Jos et tietäisi kumman tekemä biisi on kyseessä, olisiko sitä mahdollista arvata mitenkään? Kummat ovat (jos mahdollista valita) parempia? Onko sillä yleensäkään väliä kuka jäsenistä biisin on tehnyt?

Mun mielestä Jussin tekstit on jollain tapaa herkempiä ja rakkaudentäyteisempiä (mikä sana o.O?!) kuin Teemun tekemät. Teemun tekstejä on helpompi tulkita. Kummassakin on puolensa tottakai Hymiö. Sävellyksistä en ehkä osaa sanoa, kun en ole itse soittaja tai muutenkaan osaisi käyttää musiikkitermejä, mutta mielelläni kuulisin teidän muiden mielipiteitä!

Niin, ja toki Uniklubin seuraavilla levyillä kuulisin myös bändin muiden jäsenien tekemiä biisejä Hymiö
Siirry sivun alkuun

Useimmat ihmiset ovat niin tyhmiä, että luulevat itseään täysjärkisiksi koko ikänsä.
(Otto Grundström)
Sähköposti | WWW   IP on kirjattu
-hymyfriikki

Re: Jussin biisit vs. Teemun biisit
Vastaus #1 - 01.01.2005 - 21:31:33

hmm.. aika vaikea kysymys, kieltämättä Hymiö tai no kysymys ja kysymys...

mie oon ehdottomasti samaa mieltä tuossa, että Teemun tekstejä on helpompi tajuta!
oon jo pitkään tuskaillu noiden Jussin kirjottamien biisien kanssa, kun en oikeen sisäistä niitä lyriikoita... oon sitte ruvennu keksiin niille omia merkityksiä Virnistys mitä sitä turhaan itseään rasittaa asialla, joka ei koskaan selviä! ja kun ei viitsi oikeen Jussilta mennä kysymäänkään Juustoinen "hei Jussi, mitä toi uskovan alleen peittää tarkottaa, ku en oikeen ymmärrä".  

jos melodioiltaan miettii, niin oon alkanu epäileen, että Teemu ei osaa tehdä slovareita Pelästynyt
eli slovarit tuntuu olevan enemmän Jussin juttu ja tälläset "menobiisit" sitten Teemun =) molempien sävellystaidoista oon täydellisen vakuuttunu!!! Silmänisku  

jooh... ja mie kans malttamattomana oottelen biisejä varsinki Jannelta Kieli

*muoks*
mullahan jäi puoliin kysymyksistä vastaamatta xD
eli tuosta tunnistamisesta en oikeestaan osaa sanoa, koska en oo koskaan kokeillu Hymiö jotenki kuitenki tuntuu, että Teemun biisit erottaisin Jussin biiseistä just lyriikoiden perusteella!

Mulle ei oo mtn väliä kuka biisin on tehny. loistavia ne on joka tapauksessa x)

jokohan tää "vastaus" ois tässä xD  
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 01.01.2005 - 21:35:49 Kirjoittaja -hymyfriikki »  

think about you
honey, all the time
my heart says yes
  IP on kirjattu
Miss_Rock

Vastaus #2 - 02.01.2005 - 07:46:37

Paha kysymys...  
Mitä tuohon tunnistamiseen tulee, niin mä luulen, että itse en kyllä osaisi sanoa onko biisin kirjoittanut Jussi vai Teemu. Arvata kyllä voisin, mutta se olisikin sitten eri asia osuisinko oikeaan.  
Ja biisintekijää ei voi tietää oikeastaan muuten kuin sanoja kuuntelemalla, sillä Teemuhan on itsekin sanonut, että biisit on aika "nuotiolauluja", kun ne treenikämpille tuodaan, bändi sitten muokkaa niitä sopiviksi... Sanoista tämän voisi siis päätellä, mutta mulle se ainakin tuottaisi ongelmia...

Olen vähän samaa mieltä kuin -Hymyfriikki, Jussi on ehkä taitavampi tekemään slovareita ja muutenkin herkempiä tekstejä. Tosin emmehän me ole kuulleet minkälaisia slovareita Teemu tekisi. Ja Teemun tekstejä on munkin mielestä jotenkin helpompi tulkita.  

Onko sillä väliä kuka bändin jäsenistä biisin tekee? Eihän sillä periaatteessa ole väliä, olisi oikein mukava kuulla muidenkin bändin poikien tekemiä biisejä. Tosin ainahan biisi tuntuu laulajasta "omemmalta", jos on itse kirjoittanut siihen sanat, mutta... Ei kai sillä nyt loppujen lopuksi ole niin väliä...

Mielestäni on täysin mahdotonta sanoa, kumpi tekee parempia biisejä. Molempien biiseissä on omat puolensa. Jussi tekee paljon rakkauspainoitteisempia biisejä kuin Teemu, mielestäni. Molempien biisit ovat oikein hyviä, en osaa valita.
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 02.01.2005 - 07:46:59 Kirjoittaja Miss_Rock »  
  IP on kirjattu
JennyStar

UK<3 Ei Siitä Sen
Enempää...(VH)

Vastaus #3 - 02.01.2005 - 08:25:02

noh... paha!

Jussi käyttää ehkä enemmän teksteissään vertauskuvia.. vai mitä ne on! xDD ei niitä ehkä oo vaikee tajuta mutta Teemulla on kuitenki sillai vähän sellasia, että "suoraan asiaan! ei kiertelyjä"-fiilis! xDD  

mutta siis kumpikaan tyyli ei oo huono!! mä tykkään tosi paljon molempien biiseistä! tai noh.. teemulta tiiän vaan 1 ja "puoli" biisiä... Juustoinen mutta kuitenki... niih... Juustoinen

ei kai siinä sen enempää.. Onnellinen
Siirry sivun alkuun

Sähköposti   IP on kirjattu
-hymyfriikki

Vastaus #4 - 02.01.2005 - 13:09:58

JennyStar: unohitko sie, vai etkö tiiä 'Kauniit'-biisiä? Hymiö
sekihän on teemupojan Silmänisku eli me tiedetän 2 ja ½  Juustoinen
Siirry sivun alkuun

think about you
honey, all the time
my heart says yes
  IP on kirjattu
Nightingale
Administrator

Vastaus #5 - 02.01.2005 - 19:29:28

Sannis, hyvä topic! -hymyfriikki tuossa nyt taisi sanoa kaiken tarvittavan puolestani. =)  No, silti pari omaakin kommenttia vielä:

lainaus (-hymyfriikki):
>>"oon jo pitkään tuskaillu noiden Jussin kirjottamien  
>> biisien kanssa, kun en oikeen sisäistä niitä lyriikoita..."
Tuo on aivan totta. Mitä nyt olen noita käännöksiä tehnyt niin R&P ja Kauniit ovat kääntyneet helposti kielelle kuin kielelle mutta Jussin tekstit tuntuvat paljon monimerkityksellisemmiltä jo ihan paljaina sanoinakin - puhumattakaan sitten siitä, mitä merkityksiä sanojen taakse kätkeytyy.

lainaus (-hymyfriikki):
>>"ja kun ei viitsi oikeen Jussilta mennä kysymäänkään Juustoinen
>>"hei Jussi, mitä toi uskovan alleen peittää tarkottaa, ku
>>en oikeen ymmärrä".  
Menin itse asiassa kesällä tilaisuuden tullen kyselemään Jussilta yhden biisin sanoituksista. Jussi ei ensin halunnut alkaa selitellä mutta kun sitten kerroin oman näkemykseni "Eikös tässä lauletakin siitä kun... ja kun..." niin Jussi nyökytteli ja myönteli ja kertoi sitten oma-aloitteisesti yhden toisen biisin sisällöstä jotain mitä en olisi oikeasti kai halunnut tietää. Olin ollut jotenkin täysin hakoteillä ja naiivi oman tulkintani kanssa ja edelleen tulee omituinen olo kun tuota biisiä kuuntelee.  o.O

Ja sitten vielä tuosta slovari/menobiisi -jutusta; Teemun biisit (kaksi kokonaista nyt ei ole kovin kattava otanta) tuntuvat olevan aika tavalla "riffipohjaisia" ja jossain määrin suoraviivaisempia kuin Jussin.  

Niin, ja olen edellisten kirjoittajien kanssa samaa mieltä siitä että muidenkin - etenkin Jannen - hengentuotoksia olisi mukava kuulla seuraavalla levyllä.  Mutta ennen kaikkea Jussin.  
Siirry sivun alkuun

"Tiedät, että näitä hetkiä ei tule enää monta
Mutta sinä vähät välität
Kun olet saanut osasi tärkeimmästä
Ja sinulle riittää tämä yksi elämä."

~Karuselli~
  IP on kirjattu
rokkineiti

Jussin biisit vs. Teemun biisit
Vastaus #6 - 02.01.2005 - 20:45:10

Tosiaan hyvä topic. Ja onhan tähän tullutkin jo muutama varsin kattava vastaus.

Teemun tekstejä on todellakin helpompi tajuta. Mut Teemun sanoitukset on sit ehkä hieman kliseisempiä kuin Jussin.

Onhan noi kundien tekstit kuitenkin aika samantyylisiä aihemaailmaltaan.

On sillä tietenkin väliä et kuka biisin on tehnyt. Mä ainakin arvostan bändejä, jotka tekee biisinsä itse.
Jotenkin mä olen tykästynyt siihen et laulaja tekee biisit, koska silloin laulaja myös osaa tulkita biisinsä parhaiten. Mutta poikkeuksiakin tietysti on, sen olen saanut huomata. Uniklubilla ainakin toi biisien yhteinen sanoitustaktiikka näyttää toimivan.  

muoks. Olen tässä huomannut pitäväni enemmän Teemun sanoituksista, jotenkin Teemun sanoituksia on helpompi sisäistää. Jussin jotku sanoitukset kertoo asioista, jotka ei niin kosketa mua. Jussin sanoitukset on muutenkin niin erilailla ja vaikeasti tulkittavissa.

Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 02.01.2006 - 11:43:16 Kirjoittaja rokkineiti »  

"Oispa jo ensi viikko tai huominen
Oisinpa laiha ja paksutukkainen
Hei pää
Älä mieti mitään"
Sähköposti | MSN   IP on kirjattu
-hymyfriikki

Vastaus #7 - 02.01.2005 - 20:57:11

Joo Nightingale, yhdyn edelliseen. ei noin saa vihjailla ja sitten jättää kertomatta Juustoinen
ja edelleen Nightingale, sie sait tuon minun viestin näyttämään ja tuntumaan tosi viisaalta, kun tuolleen lainailit xD siis hyvällä tavalla Silmänisku minun nickhän mainittiin tuossa useammin ku Teemun nimi xDD
Siirry sivun alkuun

think about you
honey, all the time
my heart says yes
  IP on kirjattu
Nightingale
Administrator

Vastaus #8 - 02.01.2005 - 21:54:44

Anteeksi, tarkoitus ei ollut vihjailla tai mitään; lähinnä vain ilmaista, että ei (välttämättä) ole hyvä idea lähteä kyselemään sanoituksista. Tavallaan voi olla toki helpottavaa, jos saa selvitettyä itseään vaivanneen asian mutta toisaalta sitten vain alkaa miettiä ehkä jotain toista kohtaa... kuten minulle nyt sitten kävi.  

Siirry sivun alkuun

Mutta sinä vähät välität

~Karuselli~
  IP on kirjattu
Jääbasso [Teemuuu<3]
Ex-jäsen

Vastaus #9 - 03.01.2005 - 13:22:40

Tää on aika paha...

Toi on kyl totta, että Teemun biisejä on helpompi tulkita. Ne tajuaa Juustoinen Mie en oikeesti tajua kaikkia Jussin biisejä, tai niitä sanoituksia.. Esimerkiks "Niin se meidät löytää" on vaikee tajuta, ainaki miulle Juustoinen Jussihan on sanonu et se on sille henkilökohtasesti tärkein, et siihen sit liittyy varmaan jotain, mut miun aivoparat ei kykene tajuamaan mitä siinä tarkotetaan Juustoinen  

Ja tosta vielä, et "Teemu ei osaa tehä slovareita" Ehkä se osaa, mut me ei olla vielä kuultu yhtään sen tekemää slovaria. Ehkä sitten ens levylle Hymiö

Kummat on parempia? Mie en tiiä. Nää Jussin herkät biisit on kyl ihania, mut Teemunkin biisit on Hymiö Haluisin kyl kuulla enemmän Teemun tekemiä biisejä <3 Ei niitä osaa silleen arvostella, et kummat on parempia...
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Nightingale
Administrator

Vastaus #10 - 03.01.2005 - 13:34:51

-jasmi; Monestihan lyriikat syntyvät voimakkaista tunteista tyyliin ilo/suru/rakkaus/viha/ jne. eli saatetaan ajautua aika henkilökohtaiselle tasolle jos ryhdytään puhumaan sanojen merkityksestä. Saatan jakaa omia kokemuksiani forum(e)illa aika avoimesti mutta välitän bändin jäsenistä aivan liikaa kertoakseni täällä asioista, jotka eivät mielestäni kuulu "yleiseen jakeluun". Eli eiköhän tämä ole nyt loppuunkäsitelty?  

Ja sitten takaisin aiheeseen...  

Siirry sivun alkuun

Mutta sinä vähät välität

~Karuselli~
  IP on kirjattu
Jääbasso [Teemuuu<3]
Ex-jäsen

Vastaus #11 - 03.01.2005 - 13:44:44

^^ Niinpä..aivan samaa mieltä.. Eiköhän ne oo poikien ihan omia asioita, mitä tunteita noihin biiseihin liittyy. Eli annetaan poikien rauhassa tehä musaansa eikä ahdistella niitä Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
aeteria

Vastaus #12 - 03.01.2005 - 14:37:35

Teemun biisessä on miun mielestä toi mm. Ville Valon käyttämä laiska sanoitustyyli..Eli siis vaan hiukan jotain sanoja muokataa..Aivan kuin tuossa RJP-biisissä..xD Ja miun mielestä RJP ja Kauniit-biisien musassa on jotain vain niin samankaltaista..

Ja sitte Jussin biisit. Jussi on kyllä monipuolisempi biisintekijä ja sanoittaja..

Vaikea on ruveta nyt sanomaan kumpi olisi parampi ku toiselta tasan 2 biisiä kuullu ja toiselta varmaan 10..
Siirry sivun alkuun

DON'T LOOK AT ME!
  IP on kirjattu
-jasmi

Vastaus #13 - 03.01.2005 - 14:38:59

Nightingale: juup. niinhän se on. henkilökohtaisuuksiin se menee, eikä se kuulu niille joille sitä ei kerrota. tuo sun "välitän bändin jäsenistä aivan liikaa kertoakseni" juttu on ihan totta, ja hyvin sanottu. en mäkään kertoisi.
jooh, asia on siis loppuunkäsitelty - ja piste .  Hymiö

joo ja sitten aiheeseen..

muutamaan kertaan onkin jo sanottu, että jussin sanoituksia on vaikeampi tulkita. niinhän se on. tai ainakin niissä biiseissä joita me ollaan kuultu.
eipä kai sekään huono puoli ole. ehkäpä on parempikin niin, että saa sitten tajuta tai ei, taikka vetää vaan omat johtopäätökset sanoista ja niiden merkityksistä.
enemmän pidän jussin biisien sanoituksista, tosin montaakaan teemun tuotosta en ole kuullut joten..

jos nyt kuulisin uuden biisin, ja mun pitäisi sanoa onko se jussin vai teemun, tuskimpa ihan suoralta kädeltä menisin sanomaan mitään. mutta hyvä arvaus voisi tulla.. Hymiö

ei mulla ole mitään väliä kuka ne biisit tekee. tietysti jotenkin mun mielestä on 'luonnollisinta' että laulaja tekee biisit, kun sehän ne tulkitseekin..
mutta jannen tuotoksia haluaisin minäkin kuulla. ehkäpä tulevaisuudessa sitten... Silmänisku
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Nightingale
Administrator

Vastaus #14 - 03.01.2005 - 21:22:16

Tavallaan se, että sanoituksia on vaikeampi tulkita voi tehdä kappaleista aluksi hieman vaikeammin lähestyttäviä. Toisaalta, sitten ajan mittaan "hankalista" lyriikoista on ehkä kuitenkin enemmän iloa, koska niihin voi löytää uusia näkökulmia ja ehkä ne joskus sitten avautuvat...  

Siirry sivun alkuun

Mutta sinä vähät välität

~Karuselli~
  IP on kirjattu
RoMzU [kaunis anttiseni <3]
Ex-jäsen

Vastaus #15 - 03.01.2005 - 21:54:25

kummatkin tasavertaisia!! <3<3<3<3> ihania kaikki!!! Hymiö <3
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
only[teemu<3]

Teemu Mie Rakastan
Sinuu Oikeesti<3^

Vastaus #16 - 04.01.2005 - 11:49:03

Munkii mielestä Y-H-T-Ä-I-H-A-N-I-A-!
Siirry sivun alkuun

-Teemu on miun oma
Sähköposti | WWW | YIM   IP on kirjattu
Baisemoi

Vastaus #17 - 04.01.2005 - 17:36:08

ihan yhtä hyviä on juu..
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
tsaukkis

Vastaus #18 - 04.01.2005 - 20:36:09

Miusta molempien biisit on suhteellisen helppoja tulkita. Tai siis en mie oo alkanu hirveesti miettii et, mitäköhän tuoki nyt tarkottaa, mut jos alkasin niin luultavasti musiikki alkais kuulostaa heprealtaJuustoinen Ehkä mie joskus uskallan alkaa miettiä niitä.

Mutta tykkään molempien kappaleista juu-u, mut Jussin sanotukset koskettaa ehkä enemmän minuu, mut Teemun sanotuksia en oo kuullukaan kuin yhen kipaleen verran, joten siis näin...(selkeää on joo...)
Siirry sivun alkuun

Here I am
And you're a Rocket Queen
I might be a little young
But Honey I ain't naive
Sandrine
Moderator

Vastaus #19 - 05.01.2005 - 06:32:10

Muistan, kun kuulin Kauniit ensimmäisen kerran, niin kyllä siitä pystyin aistimaan Teemun käden jäljen. En tietenkään voisi suoralta kädeltä sanoa, mikä on kenenkin tekemä viisu, mutta sanotaanko, että se, että Kauniit on Temppiksen kynästä, ei yllättänyt tippaakaan.  
Ja kuten on tuhanteen otteeseen toistettu, Jussi on vaikeaselkoisempi, mutta henk.koht. mun mielestä Teemulla on ehkä pikkiriikkisen kovempi taito kirjoittaa hittejä... Tosin kun matskua olen kuullut vasta yhden levyn ja parin b-puolen verran, niin eipä siinä vielä kovinkaan ole pohjaa, miltä arvostella. Hymiö
Ja mä olen muistaakseni (joskus) maininnut Jussillekin, että odotan kuulevani uudella levyllä myös jälkiä Jannen kynästä.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Siivekäs

Kaikki kirjoittamani
on vain SAIRAITA
AJATUKSIANI!

Vastaus #20 - 05.01.2005 - 21:55:35

kenen biisi on hetki hiljaisuutta? tai siis kumman...?
taisin löytää yhteyden lemppari biisien välille....
Siirry sivun alkuun

Joskus totuus on silmiesi edessä, muttet ole valmis näkemään sitä...
Avaa rohkeasti silmäsi, ota totuus vastaan, ja unohda...
Muista, vaikka maailmassa mitä tapahtuisi, ystäväsi ovat aina läsnä...
Dr.Feelgood

Vastaus #21 - 06.01.2005 - 08:40:34

No.
Kun tässä nyt selailen Teemun tekemiä ja Jussin tekemiä.
Teemun kynästä ovat Rakkautta ja piikkilankaa, Kauniit, sekä Tunnit.  
kun taas Jussin sitten melkein kaikki muut, tai kaikki muut.  
Mun mielestä lyriikoissa on eroja.
Jussin lyriikat ovat ehkä astetta syvällisempiä, kun Teemun.
Teemun lyriikoissa on havaittavissa sellasta pientä "rosoisuutta", joita Jussin biiseissä ei kauheasti ilmene.
Mutta en todellakaan sano, että Jussi olisi parempi tai toisinpäin, koska ei se niin ole.

Pidän kummastakin henkilöstä ihmisenä,
ja tykkään kummankin tekemistä biiseistä. (:
Mulle on oikeastaan aika sama, kuka niitä biisejä loppupeleissä kirjoittaa, kunhan kirjoittaa.

Ja arvostan kuitenkin enemmän sitä, että nähdään itse vaivaa ja kirjoitetaan biisit,
kuin että otetaan jostain valmiiksi kirjoitettuja biisejä.
Tyyliin Popstars tai Idols.
Ei tollaset ohjelmat loppujenlopuksi niinsanotusti " avaa uraa " se täytyy tehdä itse.
Enkä mä usko tollasiin Popstars/Idols tyylisiin juttuihin, onhan se hienoa päästä finaaliin ja noin,
mutta ei se loppupeleissä mitään merkitse.
Ainakaan minulle.

Siirry sivun alkuun

smoke my hoochie
you say that i'm the devil
reali-THC
Marco Polo hailed it heaven
Socrates inhaled it too
Mr. President tell the truth
Sannis

Vastaus #22 - 06.01.2005 - 09:35:22

^ Korjaan vaan, että Tunnit on kyllä Jussin biisi. Sen sijaan "puolet" (?) Totuus -biisistä on Teemun tekemä.
Siirry sivun alkuun

Useimmat ihmiset ovat niin tyhmiä, että luulevat itseään täysjärkisiksi koko ikänsä.
(Otto Grundström)
lara

The Greatest Thing
You'll Ever Have Is
Just Love..

Vastaus #23 - 06.01.2005 - 19:23:04

Eilen kuunnellessani levyä syvennyin lyriikoihin, pitkästä aikaa, kunnolla kansilehtinen kädessäni.

Kyllä, Jussin biisit ovat vaikeampia ymmärtää kuin Teemun. Teemun biiseissä sanotaan asiat suht selvästi, mutta Jussi käyttää omia metaforiaan, tehden biisistä vaikean avata ja ymmärtää. Molemmat käyttävät vertauskuvia teksteissään, kyllä, mutta Teemun vertauskuvat ovat selkeämmin ymmärrettävissä.

Toisaalta, Jussi kirjoittaa biisinsä selvemmin, suomeksi sanottuna yksinkertaisemmin lauserakentein, kuin Teemu. Teemun kirjoitus taas on mielestäni tavallaan monimutkaisempaa.  

Molempien lyriikoita on mukava lukea ja kuunnella, myöskin analysoida, vaikkeivät ne helposti aukenekaan, kun ei kirjoittajien ajatusmaailmaa tunne. Jannen, ja toki muidenkin kundien, hengentuotteita olisi myös mahtavaa päästä kokemaan Hymiö
Siirry sivun alkuun

Paula^
Ex-jäsen

Vastaus #24 - 07.01.2005 - 21:06:39

Mun ns. lempibiisit Uniklubilta on tulleet Jussin kynästä, eli siis Tunnit, Kiinni jään, Hetki hiljaisuutta ja Kuivilla. Silti oon sitä mieltä, että myös Teemu on loistava sanoittaja/säveltäjä. Uskon, että myös Jannen kädestä tulee loistavia biisejä. Pasista ja Antista en tiedä, luultavasti ainakin Pasilta tulis, Antin soittotaidosta muuten kuin rumpujen kohdalla en tiedä. Kyllä Antiltakin varmaan tulis ainakin hyviä sanoituksia.  

Mutta en kyllä Jussin ja Teemun väliltä osaa valita, vaikka nyt Jussi onkin sattunut tekemään UK:lta lempibiisini.  Hyviä molemmat.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Janski9891
Ex-jäsen

Vastaus #25 - 12.01.2005 - 07:19:40

joo mä en hirveesti oo kiinnittäny huomioo et kumman kynä on sauhunnu biisin syntyessä... mut vois joskus ihan mielen kiinnosta katella jotai vähän tms...
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Paloauto

Vastaus #26 - 15.01.2005 - 09:22:57

Mun mielestä Jussin tekstit on jollain tapaa herkempiä ja rakkaudentäyteisempiä (mikä sana o.O?!) kuin Teemun tekemät. Teemun tekstejä on helpompi tulkita. Kummassakin on puolensa tottakai Hymiö.
Siirry sivun alkuun

Kasvoilleen maalatut ilmeet ei riittänytkään, ei riittänytkään..
WWW   IP on kirjattu
Paloauto

Vastaus #27 - 15.01.2005 - 09:24:01

Mä söhelsin taas jotai,mut tohon viestiin piti tulla myös et mä oon samaa mieltä..
Siirry sivun alkuun

Kasvoilleen maalatut ilmeet ei riittänytkään, ei riittänytkään..
WWW   IP on kirjattu
pikku-minttu

//kun et oo mun
luonani//

Vastaus #28 - 18.02.2005 - 16:40:08

Mä voin laittaa nää R&P:n biisitHymiö eli:

1.Kiinni jään, Jussi
2.Rakkautta ja piikkilankaa, Teemu
3.Totta vai tarua, Jussi
4.Totuus, Teemu
5.Kylmää, Jussi
6.Näiden tähtien alla, Jussi
7.Niin se meidät löytää, Jussi
8.Hetki hiljaisuutta, Jussi
9.Kuivilla, Jussi
10.Lupa tuntea, Jussi
11.Olemme yhtä, Jussi

Ne löytyy siis levyn kansista..

Siirry sivun alkuun

Kuvastasi uneen.<3.

Kiitos Uniklubi. Olette tärkeitä.
  IP on kirjattu
-hymyfriikki

Vastaus #29 - 18.02.2005 - 16:45:16

Rakkautta ja piikkilankaa albumin biisit menee kait näin:

1. Kiinni jään_ säv. & san. Jussi
2. Rakkautta ja piikkilankaa_ säv. & san. Teemu
3. Totta vai tarua_ säv. Jussi ja Pasi, san. Jussi
4. Totuus_ säv. Teemu ja Janne, san. Teemu
5. Kylmää_ säv. & san. Jussi
6. Näiden tähtien alla_ säv., Jussi ja J.Latomaa, san. Jussi
7. Niin se meidät löytää_ säv. & san. Jussi
8. Hetki hiljaisuutta_ säv. & san. Jussi
9. Kuivilla_ säv. & san. Jussi
10. Lupa tuntea_ säv. & san. Jussi
11. Olemme yhtä_ säv. & san. Jussi
--------------------------

joku paremmin tietävä voi kertoa vanhojen biisien tekijät, mutta mulla on vahva epäily, että niistäkin suurin osa on Jussin käsialaa =)

niin ja seuraavan levyn suosittelisin ostamaan kaupasta kansilehtisineen Silmänisku

*muoks* no hitto Juustoinen joku ehti ennen...
mutta tarkemmin tutkiskeltua huomasin, että mun viestissä on jtn mitä ylemmässä ei, eli annanpas olla viestini tässä (:
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 18.02.2005 - 16:46:43 Kirjoittaja -hymyfriikki »  

think about you
honey, all the time
my heart says yes
  IP on kirjattu
Sivu: 1 2 3 4