Dr.Feelgood
|
No. Kun tässä nyt selailen Teemun tekemiä ja Jussin tekemiä. Teemun kynästä ovat Rakkautta ja piikkilankaa, Kauniit, sekä Tunnit. kun taas Jussin sitten melkein kaikki muut, tai kaikki muut. Mun mielestä lyriikoissa on eroja. Jussin lyriikat ovat ehkä astetta syvällisempiä, kun Teemun. Teemun lyriikoissa on havaittavissa sellasta pientä "rosoisuutta", joita Jussin biiseissä ei kauheasti ilmene. Mutta en todellakaan sano, että Jussi olisi parempi tai toisinpäin, koska ei se niin ole. Pidän kummastakin henkilöstä ihmisenä, ja tykkään kummankin tekemistä biiseistä. (: Mulle on oikeastaan aika sama, kuka niitä biisejä loppupeleissä kirjoittaa, kunhan kirjoittaa. Ja arvostan kuitenkin enemmän sitä, että nähdään itse vaivaa ja kirjoitetaan biisit, kuin että otetaan jostain valmiiksi kirjoitettuja biisejä. Tyyliin Popstars tai Idols. Ei tollaset ohjelmat loppujenlopuksi niinsanotusti " avaa uraa " se täytyy tehdä itse. Enkä mä usko tollasiin Popstars/Idols tyylisiin juttuihin, onhan se hienoa päästä finaaliin ja noin, mutta ei se loppupeleissä mitään merkitse. Ainakaan minulle.
|