Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy.

Sivu: 1 2 3 4 
Jussin biisit vs. Teemun biisit (Luettu 5204 kertaa)
-hymyfriikki

Re: Jussin biisit vs. Teemun biisit
Vastaus #30 - 18.02.2005 - 17:58:09

Ei ole Juustoinen
vaan niiden tuottaja on joku Jari(?) Latomaa!
Siirry sivun alkuun

think about you
honey, all the time
my heart says yes
  IP on kirjattu
Paloauto

Vastaus #31 - 01.04.2005 - 18:51:27

Etkä oo iipe tyhmä!! Erehdyksiä sattuu, erehdyksiä sattuu..

Sori ei liittyny aiheeseen,mut mut..
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 01.04.2005 - 18:52:03 Kirjoittaja Paloauto »  

Kasvoilleen maalatut ilmeet ei riittänytkään, ei riittänytkään..
WWW   IP on kirjattu
Norre^

Tyhjyys tuntuu
sydämmessä!

Vastaus #32 - 02.04.2005 - 03:46:04

Mullaki on tasapeli! Molemmat on niin ihania sanottajia että vaikee valita mut jos on päätettävä nii kai se Jusu kulta on!
Siirry sivun alkuun

Rakkaani menetin,
elämäni siihen lopetin.
Ei ollut aikaa,
ei tuskaa.
Ainut mitä oli, oli vapaus,
sen mulle kertoi rakkaus.
Sähköposti   IP on kirjattu
yoanna
Ex-jäsen

Vastaus #33 - 02.04.2005 - 20:52:17

Mä diggailen Jussin biiseistä, kauniita kielikuvia löytyy...eikä ne biisit heti aukea mutta sitten kun oikeessa mielentilassa kuuntelee tulee sellainen heureka! elämys!---->" Tuotakos se tarkoitti, hitto olipas vaikeesti laitettu...kaunista kaunista.." ja sitten eikun piirtämään.....
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Luumutomaatti
Ex-jäsen

Vastaus #34 - 03.04.2005 - 06:58:38

Molempien biisit on aivan ihania.
Kuitenkin mä kallistun Teemun puolelle. Sillä on ihania biisejä, ja mä luulen ymmärtäväni niitä Hymiö
Tohtori tosin on tälläinen erikoistapaus, sitä mä en ainakaan täysin ymmärrä *naurua*
Kuin Eilinen taas on jotain aivan liian ihanaa. Se voi laittaa itkemäänkin. Mä en ymmärrä miten joku voi tehdä niin ihanan biisin.
Rakkautta ja piikkilankaa on ehdottomasti yks mun lemppareista. Sen sanoma on ihana, just mun tänhetkiselle vähän pitempiaikaiselle mielentilalle sopiva Silmänisku

Mutta en minä sitä väitä, Jussinkin biisit ovat aivan ylivoimaisia verrattuina moniin biiseihin Hymiö
Siirry sivun alkuun

Always Outnumbered, Never OutGunned
WWW   IP on kirjattu
Christine

kitara

Vastaus #35 - 03.04.2005 - 08:39:55

jooh, molemmat on hyviä tekeen biisejä. Kaikki mun lempparibiisit on kylläkin Jussin tekemiä, et ehkä sit Jussi. Osasyynä varmasti se, et mä tykkään erityisesti sellasista herkistä hitaammista biiseistä kuten olmme yhtä ja tunnit. Hymiö
Teemu tekee kyl kans hyviä biisejä, ne on taas tosi mieleen painuvia, riffit kauniissa (ei kyl taivuteta noin..xD) ja rjp:ssä. Jos kuin eilinen on, ja eikös ookin?, Teemun tekemä, niin se on kyll ihan mielettömän ihana biisi... <3
jooh, mut kyl Jussi taitaa voittaa mun mielestä Hymiö <3
Siirry sivun alkuun

Vsaj reci mi stop, ko v oèi gledam te
Vsaj nocoj brani me.
WWW   IP on kirjattu
sakru89
Ex-jäsen

Vastaus #36 - 01.05.2005 - 13:28:04

No ei noita voi oikeestaan verrata keskenään. Kumpikin tekee tyylillään. Mun mielest kumpikin tekee hyviä biisejä, joten kumpikin on mun mielest tasa - arvossa.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
uniklubinuneksia

Vastaus #37 - 08.05.2005 - 08:30:21

jussin biiseissä on jotenkin sellaista saman tyylistä säveltä....mut en mä silleen välitä et kumman tekemiä biisejä ne on kuhan on hyvii....mut kun jussi on tehny enemmän biisejä kun teemu niin sen takii jussin biisit on parempii  (mut kumminkin molempien tekemät biisit on hyvii!!!! <3<3<3)
Siirry sivun alkuun

rakkaus on ikuista vain valkokankaalla<3
Sähköposti | MSN   IP on kirjattu
rebel_twin

Vastaus #38 - 08.05.2005 - 09:01:25

Mul ne on iha tasavertasia, paitsi Jussin biiseistä löytää kokoajan eritapoja katsoa asiaa. Onhan niitä aika vaikea avata. Hymiö
Siirry sivun alkuun

"I want to be a wise woman." Lauren Hutton
^_uNi_^

Vastaus #39 - 25.07.2005 - 15:37:52

mun mielestä molemmat pojat tekee aivan uskomattoman hyviä biisejä, ja lempibiisini ovatkin molemmilta.. tosin kun teemun biisejä kuuntelee, tuntuu että biisin sävel ois jotenki parempi.. xD joo en tajuu itekkää.. mut molemmat hyvii.. ei voi oikee verrata.. xD <3
Siirry sivun alkuun

Tahdon vain hetken hiljaisuutta
Tahdon vain hetkeksi paeta
Nyt en kaipaa mitää muuta,
kuin rauhaa... <3

Teemu on Rokkijumala!! <333 *PuSPuS*
Teemu on aevan ehana!
  IP on kirjattu
SalmiakkiPääkallo

Ville Valo on ihana!
<33

Vastaus #40 - 26.07.2005 - 07:40:33

Ei niistä voi valita. Kaikki on ihania. <333
Siirry sivun alkuun

Rakkus on ikuista vain valkokankaalla, totta vai tarua sen itse näät. Rakkaus ikusta vain valkokankaalla, lopputeksteissä ei lue nimeäsi.
Uniklubi - Totta Vai Tarua. <3
  IP on kirjattu
Narcissa

JYRKI<3

Vastaus #41 - 26.07.2005 - 08:09:16

Jussin biiseistä pidän  ehkä enemmän, Teemun biisien sanat on niin helppo tajuta. Tykkään mietiskellä mitä lauluissa oikeasti tarkotetaan. Mutta sävellyksinä kummankin biisit ovat kyllä ihania.<3
Siirry sivun alkuun

Nakki on IHANIN!
  IP on kirjattu
Vainoharha

Vastaus #42 - 27.07.2005 - 23:21:55

Molempien biisit ovat todella hienoja teoksia Hymiö

Jussin biiseissä on hyvää just se, että siinä pääsee miettimään mitä lyyrikat tarkoittaa. Todellakin minun pienet aivot ovat joutuneet ahkeran uurastamisen alle, kun on miettinyt mitä tarkoittavat nuo sanoitukset. Tavallaan se on ihan hyvä, että saa itse tulkita biisejä Silmänisku
Mutta välillä tulee liian imelää tekstiä ja kliseitä sinne joukkoon. Tiettyyn fiilikseen ne sopivat hyvin, mutta useimmiten eivät esim. NTA:n sanat kolahda.
Melodiatkin ovat jotain hienoa, mutta Jussin biiseissä ehkä just nämä lyyrikat mietityttää enemmän.

Teemun biiseissä taas on hyvää se, että niiden lyyrikat ymmärtää hyvin. Ja ne lyyrikat on jotain hienoa, todellakin. (Tosin Tohtorin sanat eivät välttämättä ole muuhun kuin hupikäyttöön, mutta onhan se niinkin, että ne eivät Uniklubin tuotantoon kuulu, joten en sotke sitä nyt tähän Juustoinen) Kitarariffit Teemun käsistä on hienoja Hymiö Ja muutenkin melodiat ovat mahtavia. Ei sitä sen erikoisemmin voi edes selittää.

Tuloksena on, että... Teemun puolelle ehkä enemmän kallistun Silmänisku
Siirry sivun alkuun

I dream what you're dreaming
  IP on kirjattu
Narcissa

JYRKI<3

Vastaus #43 - 01.08.2005 - 17:33:23

Asia on niin että Teemun biisien melodiat ovat parempia ja Jussin biisien sanat. Piste.
Siirry sivun alkuun

Nakki on IHANIN!
  IP on kirjattu
nashu

Vastaus #44 - 16.09.2005 - 12:54:52

Ääh, tää on tosi vaikee. Molemmat on tosi ihania, kun kaikki Klubin biisit on niin  hyviä<3. Jussin tekemät on ehkä vähän romanttisempia ja niissä on enemmän tunnelmaa, mutta Teemu onkin enemmän rokkarijärkä ku Jussi Hymiö. Molemmat on tosi hyviä! Kyllä, joo...sanon että yhtä hyviä!
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Riitasointu.

Vastaus #45 - 17.09.2005 - 12:01:58

Heh, rehellisesti sanoen en ole edes paljon kiinnittänyt huomiota siihen kumpi piisit kirjoittelee - mutta eiks Kauniit ole Teemun piisi? Se on varmaan yksi parhaista kappailesta mitä tiedän Uniklubilta. :>
Siirry sivun alkuun

Sähköposti | WWW   IP on kirjattu
eenie

Vastaus #46 - 25.09.2005 - 14:14:38

Tää on kyllä vaikee. Yleensä en edes kattele että kumpi/ketä ne biisit on tehny..
Siirry sivun alkuun

Ja huomenna. Taas huomenna olen surullinen♥
  IP on kirjattu
Maiju

tsäppädää.

Vastaus #47 - 12.11.2005 - 16:20:57

Teemun biisit ovat paljon vertauskuvallisempia sanoituksiltaan, tai ei niin suoria. Jussin sanoituksissa taas toistuu samat asiat eritavalla tavattuina. Teemu on näemmä ihastunut valo- ja kuva-sanoihin, Jussi siivet ja hengittää-sanoihin. Mielestäni erotan mitkä biisit on Teemun ja mitkä Jussin tekemiä.
Siirry sivun alkuun

Niin kadotettu maailmamme herää kylmyyteen
Käsissämme vain tuhkaa on, miten kauan me harhailtiin?
Ja vaikka käsissämme kaunein on, ja vaikka sylissämme avaruus,
niin enään emme löydä reitillemme.
WWW | MSN   IP on kirjattu
lumienkuli

Vastaus #48 - 28.11.2005 - 15:01:10

Molempien biisit on ihania mutta jostain syystä (?) Jussin biisit vaan miellyttää mua enemmän en tiiä mikä niisssä on Pelästynyt Listasinpahan tähän molemmilta levyiltä Jussin ja Teemun tekemän biisit!

Rakkautta ja piikkilankaa:
Kiinni jään (säv.& san. Jussi)
Kylmää (säv.& san. Jussi)
Niin se meidät löytää (säv.& san. Jussi)
Hetki hilaisuutta (säv.& san. Jussi)
Kuivilla (säv.& san. Jussi)
Lupa tuntea (säv.& san. Jussi)
Olemme yhtä (säv.& san Jussi)

Kehä:
Huomenna (säv.& san. Jussi)
Palvelija (säv.& san Jussi)

Eli nämä biisit Jussi on tehnyt KOKONAAN itse!

Teemu:
Rakkautta ja piikkilankaa:
Rakkautta ja piikkilankaa (säv.& san. Teemu)

Kehä:
Kiertää kehää (säv.& san Teemu)
Kaksi kuvaa (säv.& san. Teemu)
Lasinsirpaleilla (säv.& san. Teemu)

Ja nämä biisithän ovat myös KOKONAAN Teemun tekemiä!

Jaa-a jostain syystä ne Jussin biisit kolahtavat paremmin mulle mutta Teemunkin biisit aivan loistavia!
Siirry sivun alkuun

Viisaus, on erottaa ne asiat joita voi muuttaa ja hallita, ja ne asiat joihin on vain sopeuduttava.

Uniklubi on elämä! Se on asia johon on vain sopeuduttava!
  IP on kirjattu
`fragile

Didäng.

Vastaus #49 - 28.11.2005 - 17:06:42

Yhdyn näitten muiden juttuihin. Vaikea kysymys. Muuuuuttaa... ;P
Poikien biisit on periaatteessa yhtä hyviä. Teemun sanoitukset on kieltämättä helpompi tajuta. Jussin teksti on niin arvoituksellista. Teemu tekee melko selkeät sanoitukset ymmärtää. Jussilla on näitä sanoituksia, jotka ovat arvoituksellisia, ja jotka sisältävät ns. mysteerejä. xD Vähän vaikea selittää. Esim. Jussin sanoittamassa Kuivilla biisissä, on sanat, joita en ymmärrä. Samoin käy Palvelija biisissä. Mutta toisaalta mä pidän siitä pienestä arvoituksesta, joita niissä sanoituksissa on.
Mutta toisaalta Teemun biisien selkeys on hyvä juttu. Sen voi sisäistää paremmin. Noh... Enpä sävellyksistä ole oikein varma, mutta kyllä loppujen lopuksi poijjaat rokkaavat kummatkin hyvillä biiseillä. ;P
Siirry sivun alkuun

Came a time
When every star falls
Brought you to tears again.
Sähköposti | MSN   IP on kirjattu
Marje

Vastaus #50 - 28.11.2005 - 18:34:22

Mä olen kanssa samaa mieltä et molempien biisit on hyviä...mutta Jussin biisit on mun mielestä kans miellyttävämpii jotenkin.... Hymiö
Siirry sivun alkuun

"Antaisit anteeksi minun heikkouteni sinuun"<3

IP on kirjattu
Kismet

Vastaus #51 - 29.11.2005 - 10:02:16

Jussin sanoitukset jättää yleensä enemmän tulkinnanvaraa.
Kehää kuunnellessa mun on silti huomattavasti vaikeampi sanoa, mikä biisi on Jussin ja mikä Teemun tekemä. RJP-levyllä ero oli mun mielestä selkeämpi. Eli oikeaan suuntaan ollaan menty Hymiö
Siirry sivun alkuun

"Kuten sanoin, en koskaan toista itseäni"
smary

Vastaus #52 - 29.11.2005 - 17:20:43

aika paha.. en oo hirveesti miettiny, mut kyl täs näit lyriikoit ku selailee ni on vaikee sanoo kumman biisit on parempii Hymiö
ehk jussin..  Juustoinen tai sit teemun..  Epävarma
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Piste.

Vastaus #53 - 17.12.2005 - 17:05:44

Hmm.. Tää on vaikee. Ekalla levyllä mun mielestä joskus Jussin biisit oli kyllä parempia, mutta nyt oon alkanu tykkään Teemunki biiseistä ihan yhtä paljon, jos en enemmänki. Molemmat tekee ihania biisejä<333
Siirry sivun alkuun

Henna //
Ex-jäsen

Vastaus #54 - 18.12.2005 - 21:50:29

Mä en osaa päättää kumpi tekee parempia biisejä. Kun se riippuu vaan biisistä mutta en voi nyt sanoa (:
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
MIRRAA

JANNE ON ROCK !

Vastaus #55 - 18.12.2005 - 22:19:24

Minusta Teemun tekstit ovat helpompi tulkita, ja jussi käyttää paljon vertaus kuvia, ja suurentelee asioita. Molempien tekemät ovat todella hyviä, ja pystyn molempiin samaistumaan, sillä he kuitenkin tekevät melko samoilla ajatuksilla (Tikapuuhermosto X"D) biisejä. En osaa sanoa joten ; YHTÄHYVIÄ,
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 18.12.2005 - 22:19:55 Kirjoittaja MIRRAA »  

Sana anteeksi ei riitä,
oi kaikkeus meidät yhteen liitä.
WWW | MSN   IP on kirjattu
reetuska

Vastaus #56 - 19.12.2005 - 09:38:57

mä en oikein osaa sanoo... ehkä noi jussin biisit iskee enemmän...  Pyöritä silmiä terkkui kaikille!!
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
-mortal-

Vastaus #57 - 19.12.2005 - 19:24:36

Hmm.. mustakin tää on aika paha kysymys.. mutta kummiski.. En oo koskaan oikeen miettinyt että kumman tekemät biisit on parempii, sillä molemmat ovat määrätyssä mielentilassa hyviä.. mutta ehkä siltin mä "kallistun" enemmän Jussin biisien puolelle, sillä ite ku oon jonkin sortin romantikko, niin Jussin biisit koskettaa paremmin.. mut on Teemunki tekemät biisit välillä koskettavia ja ihania.. <3<3  Pyöritä silmiä
Siirry sivun alkuun

Sähköposti | WWW   IP on kirjattu
Unicorn-

Vastaus #58 - 20.12.2005 - 09:13:51

Tähän on vaikea vastata, koska molemmilla on luonnollisesti hyviä biisejä... Mutta jos listaan omat lempparini top5, niin ne on kaikki Jussin tekeleitä. Eli jostain syystä Jussin biisit vaan kolahtaa paremmin. Mut molempi parempi Silmänisku

EDIT: Tuo on jostain syystä nyt muuttunut kun on keikoilla käynyt.. Enemmän nykyään diggailen Teemun menevimmistä biiseistä, mutta johtuu varmaan tästä "elämänvaiheestani" ja toisessa mielentilassa nuo Jussin viisut saattaa taas nousta esille.  

Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 07.02.2006 - 12:44:24 Kirjoittaja Unicorn- »  
  IP on kirjattu
GlitterRouge

Vastaus #59 - 26.12.2005 - 10:21:38

molempien biisit ovat todella ihania.. mutta kyllä ne toisistaan jotenkuten erottaa. Jussin biiseissä on mielestäni ehkä hiukan surullisempia sanoituksia, ei kyllä päde ihan kaikkiin biiseihin.
Siirry sivun alkuun

Sivu: 1 2 3 4