Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy.

Sivu: 1 2 
Mitä Uniklubi teille merkitsee? (Luettu 2990 kertaa)
rokkineito

.    Suski

Re: Mitä Uniklubi teille merkitsee?
Vastaus #30 - 17.01.2008 - 11:37:19

nasu89 kirjoitti 17.01.2008 - 08:54:32:
Uniklubi merkitsee minulle elämätapaa. se antaa minulle niin iloa ja surua, mutta aina oikeassa paikassa. biisit myös lohduttaa kun on joku asia oikein huonosti. Hymiö

Pakko taas lainata ihmisiltä näitä. Eli mulla on toi sama homma et se on vähän niinku elämäntavaks tullu, päivittäin jätkiä tulee ajateltua ja musiikkia kuunneltua. Sekä seurailtua näitä foorumin tapahtumia ja keikkakalenteria.  Silmänisku ja kyllä sen minusta huomaakin jos vaan tuntee et kuinka paljon se miun elämässä näkyy, että kuuntelen uniklubia ja käyn keikoilla.  Hymiö
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 17.01.2008 - 11:38:45 Kirjoittaja rokkineito »  
WWW | MSN   IP on kirjattu
Hanzuu

Vastaus #31 - 18.01.2008 - 18:12:26

Uniklubi merkitsee minulle tosi paljon, ja on todellakin osa mun elämää <33 Se lohduttaa mua vaikeinakin aikoina, kun kuuntelee tai/ja laulaa uniklubia!  Hymiö Muutenkin Uniklubia on vaan pakko kuunnella aina, kun se merkitsee mulle niiiiin paljon. Uniklubi tulee aina tästä eteenpäinkin olemaan osa mun elämää!! se ei ikinä unohdu, ei varsinkaan Jussi! <333333 Jussi pyörii kokoajan mielessä, enkä saa sitä sieltä pois, enkä kyllä haluukkaan.  Silmänisku
Siirry sivun alkuun

Sähköposti   IP on kirjattu
Marje

Vastaus #32 - 10.03.2008 - 20:03:38

Mulle rakkain ja tärkein bändi,jonka musiikki lohduttaa ja auttaa jaksamaan vaikeinakin hetkinä.
Keikoilla pystyy edes hetkeks unohtaan kaikki ikävät asiat ja irrottautuun arjesta... se mahtava fiilis,joka
on keikan jälkeen päällä säilyy viäl pitkään ja lisäks on ihana muistella sit viäl jälkeenkinpäin keikkoja.  
Eli siis Uniklubin biisit,keikat ja bändin jätkät ovat mulle tärkeitä ja oon onnellinen siitä,että oon tän bändin silloin  
aikoinaan löytänyt. <3  Hymiö
Siirry sivun alkuun

"Antaisit anteeksi minun heikkouteni sinuun"<3

IP on kirjattu
Frozen_

Enkä rakasta sinua
enää, en rakasta...

Vastaus #33 - 13.03.2008 - 17:18:11

Ei tällähetkellä VIELÄ kovinkaan paljon, mutta eiköhän jätkistä tule mulle lyhyessä ajassa yhtä tärkeitä kun Lovexin pojat mulle nyt on Silmänisku
Siirry sivun alkuun

25.1.08, 8.3.08, 26.07 ja 28.3.09 <33
Niin kaukana oot minusta.
Olen rikki kuin lasi, lyöty raudalla.
Sä et tajua, kuinka vituttaa.
MSN   IP on kirjattu
vera

Vastaus #34 - 14.03.2008 - 22:04:04

värittää mun omaa maailmaa joka on mulle niin rakas
Siirry sivun alkuun

sannni

<<3

Vastaus #35 - 14.04.2008 - 17:17:21

uniklubi on minulle henkin ja elämä, musiikki on lohtua antavaa, hyvinä ja varsinkin huonoina hetkinä, se rauhoittaa minun mieltä ja kertoo minulle jotain, jota mikään muu bändi ei voi mulle kertoo, ilman tätä bändiä olisin kuollu ja hukassa ainakin. Mikään artisti tai bändi ei oo koskaan merkinny mulle näin paljon kun uniklubi, aivan mielettömän tärkeä mulle, se on kolme neljäsosaa mun elämää, enkä aijo irrottaa, että sitten taivaassa viimestään nähdään, jussi, janne, teemu, pasi ja antti! <3 PS. jos ei aikasemmin! (;
Siirry sivun alkuun

pidäkii
  IP on kirjattu
Hellutipelluti

Vastaus #36 - 15.04.2008 - 16:37:36

Uniklubi merkitsee mulle rakasta bändiä. >8D I love Uniklubi. Muutenkin puhun koulussa koko ajan Uniklubista ja muut on et '' Turpa kii ... '' >8D Sit kuuntelen Uniklubin musaa yms. Ja pojat haukkuu kun teen Uniklubista just esitelmää >8( Neon tyhmiä ne ei ymmärrä hyvän päälle mtn.  

Nii muuten oon 11v. ett... >8D Monta vuotta viel aikaa puhua Uniklubista Jeeesss<3<3 >8D
Siirry sivun alkuun

unityttö_

Vastaus #37 - 30.05.2008 - 17:27:53

Kyllähän UK:lla on hyvinkin suuri merkitys mulle. Jos se vietäis multa pois, vietäis samalla osa mua. En olis tämmönen ilman UK:ta. Hassua sanoa näin, koska en kuulu ihan niihin kaikkiin nuorempiin faneihin, mutta niin se vain on. Mä en ole mikään sellanen 15v. perusteinifani, joka juoksee bändin jäsenten perässä ja tykkää bändistä enemmän jäsenten kun musiikin takia, vaan (anteeks nyt vain kaikki jotka löysitte tosta edellisestä itsenne, en tarkota mitään pahaa) sellanen fani, jolle se musiikki tulee ehdottomasti ensin ja bändistä tykkään musiikin takia. UK:n musiikki on auttanu mut monesta vaikeesta paikasta yli ja antaa energiaa. Maailman paras ja tärkein bändi mulle ehdottomasti. Merkitystä on niin kauhean vaikea kuvailla sanoilla, koska siinä on niin paljon tunteita mukana. Hyvin suuri se kuitenkin on. Toivottavasti tästä nyt sai jotain tolkkua...  Hymiö
Siirry sivun alkuun

Polje polje.
  IP on kirjattu
mustakynsi

Vastaus #38 - 30.05.2008 - 21:30:56

mulle Uniklubi on ihan hirmuisen rakas ja tärkee bändi.se on auttanu mua selviimään niin monista vaikeuksista ja elämän ikävistä jutuista et jos multa kiellettäis Uniklubin kuuntelu ja keikoilla käyminen niin hajoisin iha täysin.voi ehkä kuulostaa hullulta mutta en olis selvinny vuos sitte suhteellisen pahasta masennuksesta ilma Uniklubin musiikkia ja sitä voimaa mitä se anto.mä en ees osaa sanoilla kunnolla kuvailla miten tärkee tää bändi  mulle on omal ihmeellisel taval. Hymiö  myönnän alottaneeni alun perin sillo nuorempan Uniklubin kuuntelun enemmänki bändi jäsenten takia.mutta sitku oon kasvanu siit pahimmista "teini angstista" ulos nii se on alkanu merkkaamaan mulle enemmä musiikkinsa kautta eikä niinkää ulkonäön perusteel olevaan fanitukseen..et täs nyt oli sit ainakin jotai.toivottavasti ei kuulostanu iha sekopäiseltä. Kieli
Siirry sivun alkuun

kiitos ja kumarrus uniklubille kaikista ihanista keikoista ja muistoista<3
Sähköposti | MSN   IP on kirjattu
miiima

Vastaus #39 - 09.10.2008 - 16:39:44

No UK merkitsee mulle enemmän ku vaa hyvää bändiä... Siis muutenki musiikki on yks syy miks mä vielä elän, ja nii UK on mulle oikeesti yks elämäJuustoinen Ja sit tietenki UK on mun ja mun parhaan kamun yleisin puheen aihe...x)
Siirry sivun alkuun

still alive
  IP on kirjattu
Tude

Vastaus #40 - 09.10.2008 - 17:46:23

Kyl se merkkaa aika paljon. Musaa tulee kuunneltuu jokapäivä ja erityisesti ku on kaamee angsti  ja muutenki ku on vaikeeta ni musiikki auttaa.  Ei tarvii hajottaa mtn ku voi kuunnella musaa.... Ja eipä herratkaan ihan huonoilta näytä. Vaikka se ei ole pääasia, musiikki vaan on niin mahtavaa   Paljon hyvii muistoi keikoilt ja myös oppinu kuuntelee erilaist musaa poikien kautta. Ja kyl se on osa mua,jos en vois kuunnella sitä musaa vois asiat olla toisin....
Siirry sivun alkuun

too tired to fight and yet too scared to run
Sähköposti | WWW | MSN   IP on kirjattu
ennie

Vastaus #41 - 09.10.2008 - 21:40:59

Hyvää musiikkia silloin, kun sitä iPodista sattuu kerran kahdessa viikossa tulemaan. Eli ei merkitse enää juuri mitään, harmi. :>
Siirry sivun alkuun

You keep talking but it makes no sense
You say we're not responsible
But we are, we are
  IP on kirjattu
^^Brokenglass

Vastaus #42 - 10.10.2008 - 12:27:59

Kun tätä kysymystä alkaa miettimään, niin yhtäkkiä huomaankin, että se merkitsee paljon enemmän kuin olen ajatellut. Lähinnä tuo musiikki merkitsee. Löydän aina jonkun biisin, joka sanoituksineen kuvaa fiiliksiäni. Pystyn musiikin kautta kelaamaan asioita ja Uniklubista on tullut suosikkibändini tähän hommaan. Pitää oikeasti miettiä ja kelata, ensin biisiä, sitten itseä, sitten muita ihmisiä. Musiiikki saa minut aina paremmalle tuulelle, tai noh, joskus huonommallekin, kun kelaan asioita liikaa. Mutta minulle on tärkeintä, että musiikkki saa minut itkemään tai nauramaan, asd, mä nyt itken vaikka olis hyvä olo. :''D
Kyllä myös pojat, erityisesti Teemu, saa hyvälle mielelle älyttömällä positiivisuudellaan ja iloisella perusilmeellään. Ja kun miettii, et kuinka helvetisti ne on tehny hommaa noitten biisien eteen, niin tuleepa siitäkin aika hyvä olo. Miten jotkut ovat voineet tehdä tuollaisen kasan biisejä, hyviä sellaisia, joilla saa tällaisen teinitytön iloiseksi? (=
Siirry sivun alkuun

suudelma vesisateessa, ajattelen sinua.
Miira

Vastaus #43 - 03.07.2009 - 19:51:02

_Paljon_

Tän bändin fanittaminen poikkeaa niin paljon muiden bändien fanittamista. Tää bändi on ainut jonka biisien aikana olen itkenyt, ainut jonka keikoille on ollut niin kova ikävä et on tullut itku. Kappaleet merkitsee mulle kaikkea mahdollista, niistä tulee mieleen niin paljon muistoja. Tästä on tullut jollain tapaa osa mun elämää; joka päivä kuuntelen Uniklubia ja osaan sen kaikki kappaleet ulkoa, UK:n bändivaatteeisiin menee paljon rahaa ja samoiten keikkalippuihin, piirtelen Uniklubin jäsenten kuvia lähes joka päivä ja kirjoittelen Uniklubiin liittyviä runoja.

Tää aika, kun olen Uniklubia kuunnellut on ollut suoraan sanoen ehkä parasta aikaa mun elämässä. Tulen aina niin sanoin kuvaamattoman onnelliseksi, kun nään ne lavalla / keikan jälkeen ja saan sanoa niille kiitokset keikasta. Keikan jälkeen on aina niin perkeleen hyvä fiilis, vaikka ikävä tuleekin. Tää vaan on ollut niin hienoa! ===)

Olis tää elämä hiukan erilaista ilman Uniklubia, sanotaanko nyt vaikka näin.

muoks > nyt kun mietin enemmän, niin helkkari täähän merkitsee mulle ihan hirveästi.
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 03.07.2009 - 19:54:51 Kirjoittaja Miira »  

So fix your eyes and get up
Better get up
While you can
wAwe

Vastaus #44 - 04.07.2009 - 15:02:38

Uniklubi merkitsee mulle h*lvetin paljon.  
Kyl mä oisin ihan eri ihminen, jos en kuuntelis Uniklubia.
Oon myös saanu lisää lempibändejä poikien kautta.
Niiden musiikki saa hyvälle tuulelle, ja auttavat eri tilanteissa.
Mulle jokainen biisi on tärkeä, omalla tavallaan.
Melkein kaikilla biiseillä on oma tarinansa mun elämässä.  
Ja eihän poikien ulkonäkökään huonointa ole. ; )
UNIKLUBI ON ELÄMÄ! <3

More than band, more than music, Uniklubi if my LIFE

Siirry sivun alkuun

i love the way you lie
eve

Vastaus #45 - 04.07.2009 - 18:24:15

No ei Uniklubi mulle nyt mitään elämää suurempaa merkitse. Hymiö Enemmänkin se merkitsee hyvää meininkiä, hauskanpitoa ja mun mielestä loistavaa musiikkia.
Siirry sivun alkuun

ymmärrätkö viimein
miksi harvoin hymyilen?
  IP on kirjattu
-eps-

love like you've
never been hurt.

Vastaus #46 - 04.07.2009 - 18:39:21

Uniklubi merkitsee mulle enemmän ku voi edes kuvitella, tykästyin Uniklubiin v.2004,mutta oikea "fanitus" alkoi vuoden 2008 loppupuolella kun näin pojat livenä. Uniklubia kuunnellessa tulee muistot kaikista hyvistä hetkistä mieleen. Osaan melkein joka kappaleen sanat ulkoa ja olen saanut bändin kautta  paljon uusiä ystäviä. Uniklubi merkitsee myös hauskanpitoa ystävien kesken ja loistavaa musiikkia myös.
Siirry sivun alkuun

Mailma musta ja harmaa, nimilaatoista tunnistaa. Kaikki jotka jäivät velkaa, maksaa kiitoksella.
trarja

<3

Vastaus #47 - 09.07.2009 - 15:39:02

En nyt jaksa kirjottaa kauheeta tarinaa mutta uniklubi merkittee mulle IHAN SIKANA ja on mulle ihan ku.. öö.. uskonto : DDD koulussaki oon vaa ET tunneil nii en sillee ees kuulu mihinkää virallisee uskontoon. ; DD ja jussi on sen jumala (;
Siirry sivun alkuun

pyhä kolminaisuus, Teeemu, Jeeesus ja Veeenus
  IP on kirjattu
Loneshout

Vastaus #48 - 28.12.2009 - 23:45:49

täytyy sanoo et aika hemmetisti. tää aika ku oon uniklubia kunnolla kuunnellu/kuulunu lempibändeihin/ollut lempibändi ni on ollu aivan sairaan mahtavaa. mihinkään bändiin en oo ikinä näin paljon kiintyny,enkä oo mitään bändiä fanittanu ja kuunnellu näin kauaa. yleensä on jääny vähemmälle jotku bändit aina välillä ja sillai, mut UK ei sitä oo tehny. sitä on jaksanu jo aikas kauan kuunnella ja se on pysyny ykkösbändien seassa kauan. mikään bändi ei oo samaan pystyny. uniklubi on ainoo bändi jonka keikoilla tulee enempi kierreltyä,fanituotteita osteltua ja muuta semmosta. tottakai muidenkin bändien fanituotteita ostelen, mutta vähemmän. ja muutenkin, jos joku hyvä bändi suomeen tulee niin pyrin kyllä että pääsisin kattomaan, ja usein pääsenkin. kuitenkin, uniklubin olen nähnyt useammin kuin kerran, ku niiden keikoilla tulee käytyä, se merkitsee vain eniten. kyllä muutama muukin bändi kuuluu lemppareihini, mutta ei mikään vedä näille pojille vertoja ! eniten näitten keikoille on ikävä, eniten ikävääni itken näiden takia. en nyt osaa selittää mutta kuitenkin.
Siirry sivun alkuun

Sä olet liian lähellä
nähdäksesi miten mun maailma toimii
Helpompi juosta ois perässä
ja nähdä kun mun maailma rappeutuu
Ja kun mä juoksen takaisin sun luo
Miira

Vastaus #49 - 15.01.2010 - 07:44:07

Paljon. Enemmän kuin mikään bändi koskaan aikaisemmin.

Because mulla on ihan hirveesti muistoja Uniklubista, oon saanut uusia ystäviä ihan hirveesti ja suurin osa niistä ystävistä on tosi tärkeitä, osa jopa sellasia että en tiä mitä tekisin jos ne häipyis mun elämästä. Uniklubin kautta oon löytänyt tosi rakkaitakin ihmisiä, ihan kaverina ja sitten enemmänkin, kun vain kaverina. Näiden musiikki on sellaista, että se tuo kylmät väreet iholle ja biisitkin merkitsee ihan hirveesti. Jos nää lopettaisi, niin en mä tiedä mitä mä sit tekisin.  

Ois se elämä paljon tylsempää ilman tätä bändiä. En voi kuvitellakkaan, että mikään muu bändi merkitsisi näin paljon, kun Uniklubi. Ehkä eniten ne muistot tässä merkitsee ja tärkeimmät ystävät UK:n kautta. Ne jonotukset ja keikkareissut, itse keikat ja kaikki. Rannalla biisien kuuntelu ja puiston keinussa lauleskelu ... Ja sitten tulee ihan hirveen hyvä fiilis, kun tajuaa, että niitä muistoja tulee vielä lisää. (:
Siirry sivun alkuun

So fix your eyes and get up
Better get up
While you can
silvestra

last chance to lose
control

Vastaus #50 - 18.01.2010 - 17:18:24

Sanoisin, et tajusin justiisa tossa vähän aikaa sitten, et UK merkitsee mulle enemmän ku haluaisin ees uskoa. Kuuntelin tossa yks päivä muutamaa tiettyä biisiä, varsinkin niiden sanoja, ja älysin miten paljon mä pystyn niihin samastumaan. Ja samaten jotkut tietyt biisit on saanu mut nousee uudestaan pystyyn, ku on tuntunu et maailma kaatuu päälle.

Että, vaikken ookaa Unimukia kuunnellu ja fanittanu edes vuottakaan vielä, nii joku siinä ny sit kuitenki on, etten enää vois kuvitellakaa elämää ilman UK:ta.
Siirry sivun alkuun

I want you know, I want you know, I feel my heart implode
WWW   IP on kirjattu
naksutin

Vastaus #51 - 08.02.2010 - 05:24:21

Hyvin te vedätte...
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Satskii

Vastaus #52 - 10.02.2010 - 13:35:01

silvestra kirjoitti 18.01.2010 - 17:18:24:
Sanoisin, et tajusin justiisa tossa vähän aikaa sitten, et UK merkitsee mulle enemmän ku haluaisin ees uskoa. Kuuntelin tossa yks päivä muutamaa tiettyä biisiä, varsinkin niiden sanoja, ja älysin miten paljon mä pystyn niihin samastumaan. Ja samaten jotkut tietyt biisit on saanu mut nousee uudestaan pystyyn, ku on tuntunu et maailma kaatuu päälle.

Että, vaikken ookaa Unimukia kuunnellu ja fanittanu edes vuottakaan vielä, nii joku siinä ny sit kuitenki on, etten enää vois kuvitellakaa elämää ilman UK:ta.

Näinpä, samat ajatukset vähä mullaki : )
Siirry sivun alkuun

MSN   IP on kirjattu
Sivu: 1 2