Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy.

Äänestys
Kysymys: Mistä vuodesta saakka olet pitänyt Uniklubista?

2003 tai aiemmin
2004
2005
2006
2007
2008
En pidä itseäni Uniklubin fanina

« Tekijä: Unicorn- : 09.09.2008 - 16:10:38 »

Sivu: 1 2 
Kuinka kauan olette pitäneet Uniklubista? (Luettu 1900 kertaa)
_Bella

Re: Kuinka kauan olette pitäneet Uniklubista?
Vastaus #30 - 10.11.2009 - 17:13:03

Mulla ei kyllä oo mitään hajua koska ja kuinka tutustuin Uniklubiin, mutta luulen että kiinnostuin silloin kun RJP rupes soimaan radioissa ym. RJP levynkin silloin ostin. En tuolloin varsinaisesti fanittanu, tuumasin vaan että on hyvää musiikkia jne... Muutaman hiljaisen vuoden jälkeen "löysin" Uniklubin uudestaan. Voi siis sanoa, että vasta tänävuonna oon kunnolla ruvennu fanittamaan uk:ta. Koko sen ajan n.vuodesta 2004 aina tähänpäivään asti oon kyllä kuunnellu Uniklubia, varsinkin niitä radiossa soineita kipaleita, mutta en sen kummemmin oo bändiin kiinnittäny mitään huomiota.. Lyhyesti sanottuna oon pitäny Uniklubista vuodesta 2004 lähtien, mutta kunnolla vasta v. 2009 lähtien.
Siirry sivun alkuun

Your love makes me smile, and i feel I'm not alone.
  IP on kirjattu
jjo

Vastaus #31 - 07.01.2010 - 20:33:33

varmaankin alotin uniklubia kuunteleen joskus vuonna 2004, mut kesällä aloin kuunteleen vaan paljon enemmän. =)
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
harmilaa

Vastaus #32 - 07.01.2010 - 20:51:41

En äänestä, mutta kerronpa.
2004 loppuvuodesta innostuin orkesterista, ja 2005 kävin parilla keikallakin.
Kehän ilmestyttyä voin sanoa (kuten ehkä kaikki muutkin murrosiän murjomat tyttöset) että olin fani.
Teemu oli se juttu, ja sanoitukset iski.  

Sitten tapahtui jotain jännää, ja Apulanta, Korn ja muut pahat sedät vei mukanaan.
En kuunnellut 2006-2008 Uk:ta oikeastaan ollenkaan. (Kävin kyllä kerran Pakkahuoneella jätkiä kattomasa) 2009 alussa taas löysin Kehän, ja kuuntelin sitä. Aijai, Lasinsirpaleilla teki kovan comebackin, ja tässä sitä ollaan. Olin '09 kaksi kertaa keikalla, ja paluuta ei taida olla. Luotisade ei edelleenkään oo oikein mieluinen, Kehä ja Syvään Valoon sitäkin enemmän. RjP:stä en just nyt oikein osaa muodostaa mielipidettä.
Siirry sivun alkuun

Kaikki on jo vähintään kertaalleen kirjoitettua, mutta silti ollaan niin vitun luojaa kun luodaan jotain omasta mielestään omaa.
WWW | MSN   IP on kirjattu
silvestra

last chance to lose
control

Vastaus #33 - 10.01.2010 - 22:32:26

Ittehä oon tosi myöhäisheränneenä liikenteessä. Vaikka sillon RjP:n ilmestyessä tuli luukutettua kovinkin urakalla joitaki biisejä, nii vasta Syvään valoon sai mut koukkuuntumaan. Sitä ennen en ollu kuullu Kehää tai Luotisadetta juuri yhtään (just ne hitit ehkäpä), mut Polje ja Kukka tais sit räjäyttää potin ja tuli mietittyä et no perkele, noihan osaa. Siinä ku sitte tuli tutustuttua muihinki levyihin nii voila, rakkaus syttyi lopullisesti. Eikä tästä taida olla enää paluuta. :D
Siirry sivun alkuun

I want you know, I want you know, I feel my heart implode
WWW   IP on kirjattu
jnna-

Vastaus #34 - 10.01.2010 - 22:39:09

2004 lähti oma Uniklubi-innostus liikkeelle, tosin sillon tykkäilin bändistä paljon vähemmän ja RJP-levynki ostin yhen biisin plus jätkien ulkonäön perusteella. :D
Siitä sitte levy levyltä ja vuosi vuodelta on nii sanotusti tunteet vahvistunu ja tänä päivänä bändi on yks mulle tärkeimmistä asioista. :)
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 27.07.2010 - 03:50:36 Kirjoittaja jnna- »  

My my, hey hey
Rock'n'roll is here to stay
  IP on kirjattu
Friikki

Vastaus #35 - 10.02.2010 - 22:45:12

Näiden tähtien alla sai mut joskus kesällä/syksyllä -04 kiinnostumaan Uniklubista. En kuitenkaan silloin ruvennut vielä fanittamaan, jumitin vaan sitä yhtä biisiä salaa kotona. Vuodenvaihteessa ostin levyn, tulin kaapista ja aloin diggailla bändiä ihan julkisesti. Siitä asti Uniklubi on ollut aivan ehdoton suosikkibändini eikä mikään vielä pitkään aikaan (jos koskaan?) näytä horjuttavan sen johtoasemaa. Huh, siitäkin on jo viisi vuotta.
Siirry sivun alkuun

Sähköposti   IP on kirjattu
oonnaa

Vastaus #36 - 03.04.2010 - 19:07:21

hehe (: kai se joskus 2005 kolahti koko fanitus bändien kohalla. Ja UK oli muuten eka bändi jota fanitin "oikeasti"Silmänisku Ja aina vaan tykästyny enemmän. Siitä se lähti ku voicelta tuli RjP musavideo olin jo kauan kattellu sitä ja ollu "tää on ihan hyvä" mut sit se jäi päälle varsinaisesti kun äiti raahas Laukaaseen keikalle ja mieletöntä sen jälkeen ja vaan levy päälle!(:
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
ennie

Vastaus #37 - 09.04.2010 - 23:30:58

kyllä se lähti kukkaisrockista 2004, tohon asti olin koko vuoden haukkunu uk'ta meikkipelleiks sun muiksi mutta kyllä liveshow varasti sydämen sit. :>
Siirry sivun alkuun

You keep talking but it makes no sense
You say we're not responsible
But we are, we are
  IP on kirjattu
Immu

miles from where you
are..

Vastaus #38 - 25.04.2010 - 23:37:30

Joskus vuonna 2004 ku R&P alko soimaan hirveesti radioissa ja oli sellasta hypetystä ilmassa, nii pyörittelin vaa silmiä ja naureskelin, ku nää oli jotenki niin nolo bändi. Mutta sitten siinä kulu jonkin aikaa ja pikkuhiljaa sellanen inho alko muuttumaan kaappifaniudeksi ja aloin ihan tykkäämään jostain Näiden tähtien alla -biisistä, vaikka muistan, miten koulussa naureskeltiin sen korniudelle. Taisi sitten olla Totuus-kappale, joka sai mut sitten tajuamaan, että kyllä nää osaa hyviä biisejä tehä ja sitten kävin ostaa alennushinnalla R&P-albumin kotiin ja tulin sitten Uniklubi-kaapista ulos :>. Siitä se innostus sitte lähti, joskus siinä Kehä-levyn aikoihin oli varmaan kovimmillaan Uniklubi-hypetys.

Kaikki levyt oon ostellu ja keikoilla käyny aina ku lähistöllä on passeli...ei tästä taida eroon päästä, ellei nää yhtäkkiä vaan tekis jotain äärettömän huonoa levyä (not likely). Juustoinen
Siirry sivun alkuun

just gonna stand there and watch me burn
well, that's alright because i like the way it hurts.
just gonna stand there and hear me cry
well, that's alright because i love the way you lie.
MSN   IP on kirjattu
Fenix

<3

Vastaus #39 - 27.07.2010 - 02:17:34

Vastasin '2003 tai aiemmin'

Joskus silloi se oli ku Pincenez perustettii..Hymiö
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 27.07.2010 - 02:17:53 Kirjoittaja Fenix »  

Typeryys on kulumattomin luonnonvaramme.
Typeryys ei lopu koskaan.
Typeryys uusii itsensä ja puhkeaa taas
kirkkaimpaan loistoonsa. Niinkuin aina.

-Toni Wirtanen.
WWW   IP on kirjattu
Sivu: 1 2