Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy.

Sivu: 1
Kukka -video (Luettu 2208 kertaa)
Ginn.
Moderator

Kukka -video
22.04.2009 - 16:46:35

The Voicen sivuilta:
Lainaus:
09.00 Uniklubin Teemu ja Jussi saapuvat kertomaan bändin uudesta 'Kukka'-videosta joka nähdään Heräämössä ensimmäistä kertaa 07.10
Siirry sivun alkuun

älä usko mua jos sinua pelottaa
Sähköposti | MSN   IP on kirjattu
teresa

Re: Kukka -video
Vastaus #1 - 23.04.2009 - 07:15:47

Kukka-biisi on mun ehdoton lemppari. Ihana sävellys ja romanttiset sanat.

Pojat "vanhuksina". Arvatkaapa repesinkö täällä duunissa, onneksi ei ollu ketään kuulemassa. En osaa vielä muuta sanoa, pitäisi kattoa tota videota enemmän.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Ginn.
Moderator

Vastaus #2 - 23.04.2009 - 08:01:36

Mitä nyt parin kerran on videon kattonut, niin olisin odottanut vähän enemmän noilta maskeerauksilta. Teemu & Antti oli ihan hyvin maskeerattu, mutta toisinaan tuntui, että etenkin Pasin ja Jannen maskeeraukset olisivat jääneet täysin puolitiehen...  

Yleisfiilis videosta on kyllä ihan kiva ja varmasti tykkään vielä enemmän, kun tota on ehtinyt katsella useamman kerran. Teemulle toi kontrabasson (jos nyt muistan nimen oikein...) ottaminen oli oikein kiva idea, sopi videon fiilikseen hyvin!
Siirry sivun alkuun

älä usko mua jos sinua pelottaa
vera

Vastaus #3 - 23.04.2009 - 10:08:01

Tykkäsin videon alusta , se oli kaunis , lähikuvat jussin kasvoista ja tytön/naisen vierivä kyynel ..
muuten en tykänny niin paljon .. biisi on kuitenkin kaunis.
Siirry sivun alkuun

Sähköposti   IP on kirjattu
alexandra

"Bad artists
always admire each
other's work."

Vastaus #4 - 23.04.2009 - 10:40:35

Ginn. kirjoitti 23.04.2009 - 08:01:36:
Mitä nyt parin kerran on videon kattonut, niin olisin odottanut vähän enemmän noilta maskeerauksilta. Teemu & Antti oli ihan hyvin maskeerattu - -

Maskien odotuksista olen samaa mieltä. Olen historiafriikki ja on tullut katsottua sen tuhannet koti- ja ulkomaiset historiasarjat ja ohjelmat joissa on nuoria ihmisiä maskeerattu vanhoiksi ja tämä nyt ei oikein kenekään osalta yltänyt niin aidolle tasolle, olis sen värin lisäksi pitänyt olla vähäsen vahaa ja muita tuotteita käytössä joilla luodaan ryppyjä ym.
Ja sitten Teemu ja Antti oli miusta melkeinpä huonoimmat maskin kannalta. Ainakin ne Antille tällätyt pulsarit... Janne oli myös jotenkin vajavainen maskin suhteen, siinä näkyi varsin hyvin, että oli tällätty vain väriä värin päälle. Jussista pidin paljon, tosin olisi nuorimmaisenkin naama kaivannut vähän muutakin päällystettä kuin väriä. (pahoittelen toistoa, mutta näin vain on) Tosin ei voi sanoa, että maskit olisi täysin epäonnistuneet, sillä kaukaa kuvattuna ne olivat ihan hyvät, ei näkynyt paljoa epäaitous.  
Muuten video oli kyllä hyvä, tuli oikeastikin humppabändi fiilis, kun poijaat oli niin rauhallisia ja tähänhän se sopi. Joku tuttuni sanoo tuota videon bassoa läskibassoksi, en tiedä onko se se, mutta sopi hyvin tämmöisen biisin videoon.  
Kyllä se kokonaisuutena oli ihan jees!

Ja ehkä kaikkein huvittavinta oli, että nauhoitin videon ajastuksella, kun ei jaksnut herätä oikeaan aikaan. Nyt kun nousin ja avasin TV:n niin heti ruutuun lävähti Jussin naama ja ulos soljui: "Miten et olisi hereillä..."
Siirry sivun alkuun

Tunnet ylpeänä häpeää, kun katsot minua kasvoihin.
Tunnet ylpeänä häpeää, kun katsot minua kasvoihin.
Olen kuvasi kaltainen.
Sähköposti | WWW | MSN   IP on kirjattu
Solitude

Vastaus #5 - 23.04.2009 - 14:52:00

Näin tämän aamulla ennen töihin lähtöä ja tämä oli oikeastaan parasta uniklubia, mua on vaikea miellyttää videoilla, mutta tää ylitti odotukset, vaikka maskeeraus oli vähän huono, mutta video toimi kyllä loistavasti muuten, hienoa työtä kyllä :-)
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
jenica

Vastaus #6 - 23.04.2009 - 15:43:01

Ihanaa, vihdoin jotain muutakin kuin perus soittovideo! Tässä lähinnä nuo maskeeraukset vähän häiritsi, tai siis ai kun kiva nähdä että vanhetaan ilman ryppyjä Juustoinen Teemun basso oli hauska ja tykkäsin myöskin siitä tiimalasista mitä kuvattiin. Yleisvaikutelmana oli mukava ja sellanen rento, jäi hyvä maku suuhun.

Aijoo, tästä bändiläiset voikin sitten ottaa tyylivinkkejä tulevina vuosina (vuosikymmeninä).. Virnistys (En saa millään päähäni mikä Teemusta tulee mieleen niiden viiksiensä kanssa!)
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 23.04.2009 - 15:51:31 Kirjoittaja jenica »  

sinä esitit tanssiasi
mä peittelin riemuani
lovemetal_angel

Vastaus #7 - 23.04.2009 - 18:22:29

Voi lol se Antin letti oli siisti, se näytti siinä ihan Hurriganesin Cisseltä! Virnistys
Ihan perusmukavan näkönen pätkä tuo kyllä oli, jotenki silleen hirveen lepposan ja lämpösen tuntunen. Biisi itsessään ei ole kyllä mikään henkilökohtainen suosikkini jannujen tähänastisesta tuotannosta mutta täytyy sanoa että video oli kyllä varmaan hyvinkin pitkälti yksi hienoimmista, ainakin jos noita tarina-painotteisia katsotaan (verraten siis esim. videoihin biiseistä Huomenna ja Rakkaudesta hulluuteen). Tykkäsin siis kyllä, hyvää työtä olette pojat tämän kanssa tehneet!
Siirry sivun alkuun

Läpi pimeyden näen tieni takaisin kotiin
Matka näyttää loppumattomalta, mutta minä jatkan
Varjot tulevat nousemaan ja ne tulevat laskeutumaan
Ja yömme hukkuu aamunkoittoon

Immu

miles from where you
are..

Vastaus #8 - 23.04.2009 - 20:35:52

näkeeks tät videoo jostain netistä?
Siirry sivun alkuun

just gonna stand there and watch me burn
well, that's alright because i like the way it hurts.
just gonna stand there and hear me cry
well, that's alright because i love the way you lie.
MSN   IP on kirjattu
Alisa

Vastaus #9 - 23.04.2009 - 20:39:32

Immu kirjoitti 23.04.2009 - 20:35:52:
näkeeks tät videoo jostain netistä?

http://www.youtube.com/watch?v=RKC77jA3kUc
Siirry sivun alkuun

Who will ever know, who will ever care
if those are memories or just dreams I bear.
I've lost my way to go, I've lost my sanity.
Will you ever find and bring them back to me?
  IP on kirjattu
kolmastoista

Vastaus #10 - 23.04.2009 - 21:19:13

tää oli kyllä hyvä veto   Hymiö  aluksi jäin vain katsomaan, että ne tosiaan vanheni ihan näkyvästi. olin ajatellut jotain sellasta "esineellistä" muuttumista, just että tiimalasi valuu loppuun tai maisemat muuttuu mustavalkosiksi tai jotain sinnepäin.  
mut nyt kun muutaman kerran olen kattellut niin täytyy sanoa, että hianohan tuo on. ihana toi, miten Teemu jammailee ton jättibassonsa takana  Juustoinen
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
possu.

Vastaus #11 - 24.04.2009 - 11:48:45

alexandra kirjoitti 23.04.2009 - 10:40:35:
Muuten video oli kyllä hyvä, tuli oikeastikin humppabändi fiilis, kun poijaat oli niin rauhallisia ja tähänhän se sopi. Joku tuttuni sanoo tuota videon bassoa läskibassoksi, en tiedä onko se se, mutta sopi hyvin tämmöisen biisin videoon.

Musiikkipiireissä sanotaan läskibassoksi, oikeatihan kyseessä on kontrabasso  Silmänisku
Siirry sivun alkuun

"Kun pyryttää ja pajutkin taipuu
kinosten alle hautautuu.
Täytyy olla lujasta luusta
että selviytyy. "
jnna-

Vastaus #12 - 24.04.2009 - 15:32:51

Tuo video oli tosi kiva! Hymiö Varsinki teemu oli kyllä tooosi tyylikäs! Ja ne valkoset parrat oli siistit Juustoinen
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 27.04.2009 - 15:18:17 Kirjoittaja jnna- »  

My my, hey hey
Rock'n'roll is here to stay
  IP on kirjattu
aliisa_

I feel so lost and
lonely <3

Vastaus #13 - 24.04.2009 - 17:14:45

Tosi hyvä video, tykkäsin heti kun näin ekan kerran..

iteki olin kyl kans odottanu noilt maskeerauksilta jotain enemmän...
Siirry sivun alkuun

iho kyynelvirran alta ruostunut
  IP on kirjattu
wAwe

Vastaus #14 - 24.04.2009 - 17:50:27

siili kirjoitti 24.04.2009 - 15:32:51:
Tuo video oli kiva! Hymiö Varsinki teemu oli kyllä tooosi tyylikäs! Silmänisku

Samaa mieltä Hymiö
Siirry sivun alkuun

i love the way you lie
-nemi-

Vastaus #15 - 25.04.2009 - 12:08:36

Voit katsoa videon nyt myös Myspacessa  Viileä
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Immu

miles from where you
are..

Vastaus #16 - 25.04.2009 - 22:28:41

Joo-o, ihan ok video. Ei UK:n parhaita. Mun mielestä tää oli niin hyvä, ku suomalaisbudjetilla voi toteuttaa. Maskeeraukset oli lähinnä hauska lisä, ne vaan nauratti mua. Kyllä ne ihan suht vanhoille kumminkin näytti eli missio jotenkuten onnistunut.

Ois hienoo nähä, mitä tämäkin bändi sais videoihinsa tungettua, jos fyrkkaa löytys yhtä paljon ku rapakon takana.
Siirry sivun alkuun

just gonna stand there and watch me burn
well, that's alright because i like the way it hurts.
just gonna stand there and hear me cry
well, that's alright because i love the way you lie.
MSN   IP on kirjattu
possu.

Vastaus #17 - 25.04.2009 - 23:05:04

Idea on tosi kiva ja toimiva ja noi tiimalasit on kivoja tuol välissä aina, kun tulee ikää lisää. Maskeilta olisin ehkä oottanu pikkusen enemmin, kun tosiaan noita ryppyjä ei ihan kauheesti näkyny, mutta tosiaan voitaneen liittää se osaksi tohon budjettiin, että ne ei ole ihan hollywood-maskejen tasoisia, hyväthän ne on, ei siinä mitään x)  
Pasi näyttää vähän joltai haltialta tossa lopussa, kun pitkä valkonen parta ja tukka ja ei niin kauheesti rypytystä naamassa Virnistys Ja Antista tulee mieleen orava niitten pulisonkien takia Virnistys
Siirry sivun alkuun

« Viimeksi muokattu: 25.04.2009 - 23:05:24 Kirjoittaja possu. »  

"Kun pyryttää ja pajutkin taipuu
kinosten alle hautautuu.
Täytyy olla lujasta luusta
että selviytyy. "
devil-may-care
Moderator

paniikki
paratiisissa

Vastaus #18 - 26.04.2009 - 21:24:36

Musta tää oli ihan tyylikäs video. Sopi mielettömän hyvin biisin rauhalliseen tunnelmaan, ei siis mitään turhia hötkyilyjä vaan hyvin oli videossa tavotettu biisin tunnelma. Toi Teemun soitinvalinta jotenkin vielä korosti sitä rauhallisuutta mikä oli todella kiva juttu. Mutta sen verran täytyy sanoa että mä tuppasin kyllä vähän hajoamaan niille Teemun viiksille, ne oli aika hupaisat. Juustoinen
Siirry sivun alkuun

It's only rock'n'roll that I will demand!
-eps-

love like you've
never been hurt.

Vastaus #19 - 26.04.2009 - 21:40:08

Mie tykkään ihan simona videosta ja sopii hyvin tohon biisiin toi vanhenemis teema, hauska video ainaki Teemun osalta.: D
Siirry sivun alkuun

Mailma musta ja harmaa, nimilaatoista tunnistaa. Kaikki jotka jäivät velkaa, maksaa kiitoksella.
niwliog

Vastaus #20 - 27.04.2009 - 08:40:58

Odotan, että näen videon vielä kunnolla kun katsoin sen vähän puolella keskittymisellä, mutta vaikutti kyllä ihan hauskalta videolta. Biisihän nyt on aivan mahtava. Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
_Dems_

Vastaus #21 - 27.04.2009 - 16:24:32

Aivan mahtava video! Tykkään! Pakko sanoo, että yks parhaista videoista mitä oon koskaan nähny! Ihan mahtava!!
Pojat on mahtavan näkösiä vaikka kuinka vanhenee! Ja niille Teemun jammailuille naurettii kaverin kans kilpaa!! Pojat vetää parastaan! Juustoinen
Siirry sivun alkuun

Pelkään että lähdet tai et lähdekään
Piiri pyörii liian pientä ympyrää
Sairauden vaihtaisin suudelmaan
Vain yhteen suudelmaan

(Niin kuin kaikki muut)
<3<3
  IP on kirjattu
SweetDevil

Vastaus #22 - 27.04.2009 - 21:48:12

Oonko mä ainoo joka ei ihan hirveesti tosta videosta tykkää?
Siis onhan siinä hieno tiimalasi ja nuoriparikin on ihan kaunis ja läskibasso on mukava lisä tohon.  
Mutta jotenkin ei vain nappaa.
En tiedä onko kyse maskeista vai mistä mutta en pysty kattomaan tota videota pokkana loppuun.
Pojatkin on kyllä ihan tyylikkäitä kaulasta alaspäin. Ei millään pahalla ketään kohtaan.
Olen nähnyt parempiakin.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
Loneshout

Vastaus #23 - 06.08.2009 - 01:20:56

Minusta tuo on ihan hyvä video. täytyy myöntää että kaikista unimukin videoista kyllä tykkään. jotenki erilainen video,ihana rakkautta tihkuva biisi<3
Siirry sivun alkuun

Sä olet liian lähellä
nähdäksesi miten mun maailma toimii
Helpompi juosta ois perässä
ja nähdä kun mun maailma rappeutuu
Ja kun mä juoksen takaisin sun luo
Miira

Vastaus #24 - 06.08.2009 - 09:58:32

Kun katoin ekan kerran ni säikähdin hirveesti ku Teemu oliki yhtäkkiä pappa. Katoin ruutua O____O ilmeellä ja sit vasta tajusin et siin oli tiimalasi ja ne vanheni siinä videossa. Mut joka tapauksessa tykkään, mukava video. Kaikki videot on kyllä ollut kivoja.
Siirry sivun alkuun

So fix your eyes and get up
Better get up
While you can
Sivu: 1